Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marcel75
marcel75 - 01-11-2010 11:34:38
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

[quote=dirk2 schreef op maandag 1 nov 2010, 11:28]heel eenvoudig marcel, op het kantoor van de verhuurder wilde ze mij niet helpen. wat is er nou eenvoudiger dan langsgaan? thuis maar weer eens gekeken op de website. bleek dat je een klacht kan indienen via de site van de verhuurder. het ingeleende bedrijf regelde het vriendelijk en snel. later hoorde ik dat de klachten die binnenkomen via de site van de corporatie door een ander flilaal van de verhuurder worden afgehandeld.

dirk2,
wat zou je er van zeggen dat voor iedereen die "zomaar" binnen komt lopen er wel een medewerker beschikbaar gehouden moet worden. enig idee wat dat kost? als een bedrijf het dan ook kan regelen door een internetformulier dat meteen naar de juiste afdeling o.i.d. wordt gestuurd, is dat voor het bedrijf een stuk goedkoper en kan in dit geval de verhuurder zich bezig houden met verhuren van woningen. ik zie nog steeds je denkbeeldige muur niet eigenlijk. alleen maar dat een klacht niet in behandeling werd genomen zoals jij dat op voorhand had verwacht. tja, welkom in de moderne wereld. vind ik ook niet altijd de meeste prettige wereld, maar zo werkt het tegenwoordig wel.