Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 01-11-2010 11:41:27
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

[quote=birdies schreef op maandag 1 nov 2010, 11:32]

........dat de serviceafdeling veel slechter is, neemt men dan op de koop toe. totdat er iets is en de service tegen valt. dan natuurlijk wel blaten!.......

nee, ik ga niet blaten. maar ben het met je eens: er wordt wel erg veel geblaat! ze kopen bij wijze van spreken een broek van 5,- euro en als die dan na een half jaar kapot gaat, willen ze nog geld terug, want het is geen deugdelijk product!

het probleem is dat de bedrijven die wel kwaliteit leveren en goede service, dat die met faillissementen worden bedreigd, omdat zij veel te duur zijn, en worden keihard op een zijspoor gezet.

ik heb dat zelf van zeer dichtbij meegemaakt. en daar wordt je niet vrolijk van.