Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

birdies
birdies - 01-11-2010 11:59:27
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

......het probleem is dat de bedrijven die wel kwaliteit leveren en goede service, dat die met faillissementen worden bedreigd, omdat zij veel te duur zijn, en worden keihard op een zijspoor gezet.......

dat is mij bekend. in principe hetzelfde als de kruidenier en de slager op de hoek die verdreven zijn door de komst van de supermarkt. zelfde gebeurt nu op andere gebieden. je kan het de klant natuurlijk niet kwalijk nemen, geld kan je maar 1x uit geven en bovendien: jij zult hetzelfde doen. of heb jij de kruidenier op de hoek gesteund in zijn voortbestaan?

wat je de klant wel kunt aanrekenen is dat ze dezelfde service eisen bij een dozenschuiver als bij de vakhandel. dat is n.m.m. niet terecht.