Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marianvz - 02-11-2010 09:12:41
Geldzaken & Recht

Zuiver koffie?

Hallo allemaal,

ook ik heb kleding besteld bij my uniqe op 19-10-2010 en direct betaald via ideal. wat prachtig: mooie kledingstukken en ook nog op voorraad volgens de website.ik kreeg een bevestiging via de e-mail van ideal dat alles was betaald en ook een bevestiging via de e-mail van my uniqe over het bestelde, maar daarna ....

ik heb een e-mail gestuurd met de vraag wanneer mijn betaalde kleding zou worden geleverd. geen antwoord. ik heb een e-mail gestuurd met de tip om op hun website hun adresgegevens, zonder postcode en plaatsnaam, te corrigeren. op de website staat een mobiel telefoonnummer, maar dat is niet in gebruik. via de website van webshop keurmerk heb ik het huidige echte adres weten te achterhalen, maar ook hier staat het telefoonnummer vermeld, dat niet in gebruik is. gebeld met de kvk te amsterdam en navraag gedaan over het kvk nummer en het adres van de contactpersoon van my uniqe is polderland 60, 1112 rp te diemen. daarna heb ik contact opgenomen met consuwijzer over mijn rechten en om alles toch nog af te ronden, heb ik een re-mail gedaan naar de firma my uniqe als antwoord op hun bestellingsbevestiging. wederom geen antwoord.
als laatste mogelijkheid om van de heer derksen van my uniqe een antwoord te krijgen, heb ik via 1888 het telefoonnummer aan de polderland weten te krijgen.
na een aantal dagen proberen heb ik eindelijk contact gehad met my uniqe. de heer derksen vertelde ook mij over aanzienlijke computerproblemen, maar zei mij toe het bestelde en betaalde nog dezelfde dag te zullen sturen, maar toen ik na meerdere dagen niets had ontvangen, heb ik wederom contact opgenomen. de heer derksen zei me dat de kleding niet meer op voorraad was en dat het geld teruggestort zou worden. gisteren had ik het echter nog niet retour ontvangen, maar ik heb van de heer derksen wel een e-mail gehad met gegevens over de betaling en hij heeft zelf telefonisch contact met mij opgenomen en ik heb hem, omdat hij zei dat hij niet bij zijn bedrijfs mail kon komen, verteld over het foutieve adres, het mobiele nummer dat niet in gebruik is, enz. hij bedankte mij voor de tip en zou dit aan gaan passen, wanneer de computerproblemen verholpen zouden zijn.

ik geef hem nu daarom nog even het voordeel van de twijfel, voordat ik weer actie ga ondernemen.