Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marcel75
marcel75 - 02-11-2010 09:20:15
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

Dirk2,
non-discussie. toen het nog staatsbedrijven waren ging het helemaal niet veel beter. je had alleen geen vergelijkingsmateriaal. dat is er sinds de vrijgeving van de markt wel gekomen. daardoor kun je nu wel vergelijken.bij de ptt ging ook regelmatig was mis maar dat viel minder op omdat je niet kon vergelijken.

en dat een medewerker wel beschikbaar is, wil nog niet zeggen dat hij ter zake deskundig is. een verkoper is een verkoper, geen monteur. en zoals al meer gezegd: veel verkopers mogen uit het oogpunt van de kosten niet al te veel meer aan aftersales doen. dat wordt uitbesteed aan andere firma's.