Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mrsempel
mrsempel - 16-04-2004 11:51:14
Computers & Telefonie

Betaling internetprovider zonnet

Ai, dat ken ik. niet bij zonnet, maar wel bij upc. ik heb het volgende gedaan. eerst de bank bellen om het geïncasseerde bedrag terug te laten storten (storneren). vervolgens moet je wel even die 2 maanden over maken, anders heb je meteen een betalingsachterstand. tot slot moet je ze natuurlijk ook nog even vertellen over het hoe en waarom van je acties. ik vond op hun site het volgende:
---
vragen over uw factuur kunt u mailen naar rekening@zonnet.nl, vermeld hierbij uw gebruikersnaam en klantnummer.

u kunt uw vraag ook per brief richten aan ons hoofdkantoor. wij verzoeken u uw gebruikersnaam, klantnummer en bankgegevens hierin te vermelden. de brief kunt u sturen naar:

zon nederland nv
postbus 12022
1100aa amsterdam

zon faxen kan ook: 020-7507725
---
ik heb zelf prima ervaringen met het sturen van een fax! zorg dat je daarin ook heel duidelijk vermeldt waar je zelf bereikbaar bent (mail, telefoon enz.).
mocht het probleem blijven spelen, vraag dan je bank om een selectieve blokkade. dan worden alle incasso's van het rekeninnummer van zonnet naar jouw rekening geweigerd! natuurlijk wel handmatig blijven betalen... succes! en vergeet niet: de aanhouder wint!