Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan10127 - 05-11-2010 10:43:53
Geldzaken & Recht

Heeft iemand ervaring met mediuscard?

Ik heb sinds begin augustus de mediuscard. aangezien ik veel reis gebruik ik deze ook redelijk veel.

zoals reeds gezegd vielen kosten in het begin tegen (kosten voor account en kaart) maar goed verder geen problemen,storten via ideal en saldo binnen 1 minuut bijgeschreven tot vorige week.

is er een transactie in nederland bij een benzine station van een kleine 100 euro afgeschreven terwijl ik die dag in frankrijk was.
bedrag kende ik ook niet en bewaar mijn bonnetjes netjes of misschien de datum op afschrift niet klopte maar dit bleek ook niet het geval.

gelijk de pomp gebeld maar zij konden met zekerheid zeggen dat die dag mijn card niet gebruikt was.

mediuscard proberen te bellen, maar lukt niet dus supportformulier ingevuld.
krijg ik als antwoord dat ik na betaling van 20,- kan verzoeken mijn eigen geld terug te laten boeken. weer gebeld, geen antwoord dus maar weer mail gestuurd dat ik het hier niet mee eens ben, ik was (aantoonbaar omdat ik die dag card in frankrijk heb gebruikt) die dag in frankrijk, kan nooit mijn card hebben gebruikt en ik zie het dus ook niet als mijn probleem en vraag me uberhaupt af waarom het voor hen niet interessant is waarom er zomaar geld van mijn account is afgeschreven. hier kwam geen antwoord op.

nummer in duitsland gebeld, maar kreeg telefoniste die mij een mobiel nummer heeft gegeven omdat zij niet van medius was. maar geen antwoord op dit nummer. weer een boze mail geschreven dat ik hen aansprakelijk ga stellen voor de schade en verwacht een oplossing of beter mijn geld terug.


2 dagen gelden gestuurd en wacht nog op antwoord.