Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-11-2010 21:50:42
Computers & Telefonie

Pretium intimideerd ouderen.

Kiran schreef op vrijdag 5 nov 2010, 21:37: @elenay

ook een telefonische overeenkomst is bindend. bovendien is er geen info-map toegezonden, maar gelijk een abonnement. pretium en niets doen ... op zijn beloop laten ... geeft alleen maar meer sorres.

ik zou mevrouw adviseren toch maar te annuleren.
pluspunt is: mevrouw is boven de 70, bedenktijd is langer dan die ene week.
meen nu in haar geval: 3 maanden

zou toch zorgen dat ze er zo gauw mogelijk van af komt, en misschien haar telefoon laten blokken voor dit soort telefoontjes?
is nog steeds geen goede combinatie: pretium en onze oudere medemens!


bedankt kiran, maar dat is het punt, er is geen telefonische overeenkomst!

ze heeft alleen maar gezegd dat ze de informatie kunnen opsturen, niet dat ze ja heeft gezegd en een abonnement wil.

dus moet ze het dan nog opzeggen?

en dat moet dan natuurlijk ook nog eens aangetekend, nou moet niet gekker worden met pretium. dan kunnen ze iedereen wel een map toesturen en als ze niet reageren, dan zijn ze klant.

waar zijn je rechten nog als consument?