Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jult
jult - 06-11-2010 00:30:24
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

Een trend van de afgelopen 10 jaar, om als corporatie discussies te smoren door mensen berichten te sturen zonder een antwoord mogelijk te maken. hierbij hanteert men de non-logica van de eeuw:

communicatiemedium x wordt gebruikt om te vermelden dat communicatiemedium x niet gebruikt kan worden door de afzender voor het verdere verloop van communicatie aan en van de afzender (die dus zojuist communicatiemedium x heeft gebruikt om dat te vertellen, waaruit blijkt dat communicatiemedium x dus wèl gebruikt kan worden voor communicatie met de afzender)!

http://jult.net/entry/568/do_not_reply">hier heb ik ook eens een stukje over geschreven..