Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 06-11-2010 02:18:52
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.


ook zo vaak gehoord:

mensen kopen een product met 1 jaar garantie, en als het product dan naar 2 jaar kapot gaat, gaan ze massaal lopen zaniken dat ze vinden dat ze langer garantie behoren te hebben.

toink!!!!!!

was dan niet met die 1 jaar garantie accoord gegaan!!!!!


bij de vraag waarom men dan voor dat product kiest met 1 jaar garantie, in plaats van het product met 3 jaar garantie is het vaak gehoorde reden: dat product met 1 jaar garantie is goedkoper dan het product met 3 jaar garantie.


of:

men koopt het goedkoopste product en gaan achteraf bij een defect lopen zaniken:
ik mag toch meer van dat product verwachten?

toink!!!!

nee!!!!


ja, maar.... wordt er dan gezegd, de consumentenbond zegt.......

de consumentenbond kan nog meer zeggen, maar volgens de wetboek is het zo dat je datgene van het product mag verwachten wat in de koopovereenkomst is overeengekomen tussen de koper en de verkoper.
is de consumentenbond een partij in deze?
neen.
dus hebben de uitspraken van de consumentenbond dan totaal geen enkele waarden.

ja, maar.....
de consumentenbond komt toch op voor de belangen van de consument?

en obama is blond.