Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 06-11-2010 02:25:12
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

Offtopic:

gut, en ik pen (tik dus) het zo eruit.
het is net zo'n conferance van hans sibbel van a2000. ;-)

ontopic:

het valt wel op dat veel consumentenorganisaties de keiharde vinger wijzen naar de ondernemer en de ondernemer als schurk bestempelen.

als de consument kiest voor het altijd de goedkoopste, is het logisch dat de bedrijven moeten beknibbelen op de aftersales en de service.

en als de concurrent geen service bied en geen aftersales, moet de consument niet tegen de bedrijven zeggen die wel goede kwaliteit producten met daarbij goede aftersales en service bieden dat zij veel te duur zijn.
dat vind ik echt misplaatst.