Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dirk2 - 06-11-2010 08:06:34
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

Het gaat niet om garantie ikbenik, telecom en energiebedrijven worden het meest genoemd. dan gaat het om rekeningen die niet kloppen, slechte dekking, een ander abonnement krijgen dat je hebt gevraagd en onterecht in rekening gebrachte opzeg of instapkosten etc. etc..
als een dienst en de administratie goed werkt dan heb je geen helpdesk nodig.
daarom is het gek dat je daarvoor moet betalen en dat ze je van het kastje naar de muur sturen.
dat het ook anders kan bewijst het onderzoek van marketresponse, landal greenparcs, anwb en jumbo worden door consumenten geprezen voor hun dienstverlening:

het onderzoek resulteert in 160 beoordeelde bedrijven, een top 10 van genomineerden (intratuin, bol.com, etos, jumbo, landal greenparks, da drogist, hema, univé, ikea, anwb) en uiteindelijk drie winnaars: landal greenparks (nr. 1), anwb (nr. 2) en jumbo (nr. 3). een knappe prestatie van landal greenparks aangezien het bedrijf vorig jaar nog niet was genomineerd.

http://www.marketingfacts.nl/berichten/20101103_landal_greenparks_klantvriendelijkste_bedrijf_van_nederland/"> link

volgens commercieel directeur bart götte van marketresponse vinden vier van de vijf consumenten de bedrijven waar zij klant zijn klantvriendelijk. commentaar van klanten wordt volgens hem continu gebruikt om de dienstverlening te verbeteren.

desondanks noemt götte het opvallend 'dat de winnaars zich niet verschuilen achter interne bedrijfsprocessen, anonieme no reply-emailadressen, of uitbestede servicecenters'.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3279887.ece/_landal_greenparks_klantvriendelijkste_bedrijf_.html"> link

consumenten waarderen goede service ikbenik, en dat is vaak heel eenvoudig en goedkoop te realiseren, een kwestie van vriendelijkheid en mentaliteit.