Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dirk2 - 06-11-2010 08:30:56
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

"en dat een medewerker wel beschikbaar is, wil nog niet zeggen dat hij ter zake deskundig is."

marcel dat is nu toch juist het probleem waar het om gaat? aan de telefoon zijn ze vaak niet deskundig, daarom lopen de consumenten tegen een muur aan.

heb het pas nog meegemaakt met de ns, werd door een conducteur erop gewezen dat ik goedkoper kon reizen. op het station verkopen ze geen kaartjes naar het buitenland, op de site kon ik geen informatie vinden. de telefonische heldesk verwees naar een ander 0900 nummer van 30 cent p/m. de medewerkster van ns highspeed in a`dam wist het ook niet en zat voornamelijk met haar collega`s te kletsen en te lachen...