Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-11-2010 12:17:33
Computers & Telefonie

Pretium intimideerd ouderen.

Read bedankt, maar mijn brief die ik hieronder even zal plaatsen is zaterdag al op de bus gedaan. aaangetekend met ontvangstbewijs!

en toen ik op het postkantoor was, zei de baliemedewerkster van, alweer een pretium klacht. we raakten aan de praat en wat bleek.....pretium had al die ouderen hier benaderd en ook klanten gewonnen, want ook haar moeder hadden ze gebeld en omdat zij als dochter geen zin had om er iets aan te doen, zit haar moeder nu bij pretium. mijn buurvrouw had er slapeloze nachten van, dus heb ik gelijk alles voor haar geregeld en zelf die brief naar het postkantoor gebracht en lees verder wat ik in die brief heb geschreven, want ik moet er toch even mijn verontwaardiging in kwijt, dus krijgen ze een tegenrekening. die mag mijn buurvrouw zelf houden, alhoewel ik haast wel zeker weet dat dit arrogante bedrijf toch niet betaald, maar alleen van anderen geld van hun bankrekening afhaald.



pretium telecom,
antwoordnummer 1118
2000ve haarlem

klantnr. 2964864

onderwerp: annuleren van het door u opgedrongen abonnement.

plaats: 5-11-2010

geachte heer, mevrouw,

deze brief schrijf ik uit naam van mevrouw h, daar zij 86 jaar is en dit niet meer zelf kan.

u heeft mevr. telefonisch benaderd en tijdens dat gesprek gaf zij u te kennen, moe te zijn en er geen tijd voor te hebben. om van uw opdringerigheid af te komen vertelde ze u toen, dat u de informatie anders maar moest opsturen, zodat zij dat rustig kon doornemen.
maar u stuurde haar geen informatie, maar feliciteerde haar gelijk met haar abonnement.
mevrouw h meldde zich daarop compleet overstuur bij mij, omdat zij ermee bekend is , dat ik op het forum van vara kassa werk. en als ik het allemaal op internet zo lees, dan maakt u heel wat slachtoffers onder nietsvermoedende ouderen. dit vind ik ontoelaatbaar, vandaar dat ik dit nu afhandel voor haar.

voor de goede orde meld ik u bij deze, dat:

mevrouw h niks met uw bedrijf te maken wil hebben.
niet meer door uw bedrijf benaderd wil worden.
en al helemaal geen abonnement bij u wil afnemen.

door uw aktie heeft u mevrouw h niet alleen slapeloze nachten bezorgd, maar voelde zij zich ook genoodzaakt deze zaak uit handen te geven, zodat zij kosten moest maken.
ik verzoek u dan ook dringend deze kosten ad € 50,- over te maken op haar bankrekening ........

heeft u over bovengenoemde nog vragen dan kunt u contact opnemen met: mevr. elenay......... tel. ..........

hoogachtend,



=========================================

zo klip en klaar en ouderen hebben trouwens 3 maanden de tijd read om te reageren. maar dit is wel echt de omgekeerde wereld en ik snap niet dat dit wettelijk niet anders is geregeld.

hartelijke groetjes, elenay