Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elenay
elenay - 08-11-2010 13:34:50
Computers & Telefonie

Geen of zéér slecht bereik t-mobilenetwerk



het enige dat ik u kan melden is dat ik dat heb gehad met een ander toestel dan nokia en dat ik het met mijn nokia niet heb.

maar goed dat was ook een kwestie van uitproberen.

vandaar mijn eerste reactie.

maar als het blijvend is, wat heeft u dan nog aan uw abonnement?

dus zou u dat vanwege het niet ontvangen van signaal kunnen opzeggen lijkt mij.

wat staat hierover in de voorwaarden?

anders overgaan op lebara, heb ik ook gedaan, veel goedkoper.

ik was eerst ook bij t-mobile.

bij lebare belt u voor 0,24 eurocent een half uur naar een andere lebara.

dus ik denk dat u keuzes moet gaan maken.

wat u ook nog zou kunnen doen is om mensen die een geheel andere provider hebben te vragen of ze eens bij u willen bellen. eens kijken of ze bij hun provider bij u ook die slechte ontvangst hebben.

anders wordt het echt naar youp van 't hek haha...