Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
lapto - 08-11-2010 17:30:53
Computers & Telefonie

Alice bedriegt en liegt

[quote=invalide schreef op zondag 7 nov 2010, 18:46]
ik weet dat ze niet de beste zijn maar het aantal klachten is wel flink gedaald.

dus het kan ook aan uw kabels binnenshuis liggen dus zomaar iemand beschuldigen is niet eerlijk.


mijn excusses dat ik alsnog deze delen quote maar dit slaat helemaal nergens op.

als 1e kan ik me goed voorstellen dat er minder klachten zijn.
maar dat kan ook niet anders als er steeds minder mensen mee in aanraking willen komen.

betreft kabels binnenhuis slaat ook nergens op.
je wil niet weten hoe vaak ik moest wisselen van de aansluitingen in de meterkast ( de verschillende kleurtjes )
bij de helpdesk van alice hebben ze het verstand van een baksteen.

ik heb bij de kpn toen de tijd een goede verbinding gehad maar ben overgestapt omdat ik veel te veel moest betalen.

al mijn kabels die ik gebruikte zouden niet deugen en er werd zelf gezegt dat ze mij niet wouden helpen omdat ik niet alleen de spullen van hun zou gebruiken.
met andere woorden dan zou ik in de hal bij de meterkast voor de voordeur moeten gaan zitten met me computer.
als je dan zegt tegen hun dat je eigen kabels doorgemeten zijn en goed zijn word er gezegt dat ze mij niet helpen omdat ik niet alleen hun spullen gebruikte en word je opgehangen.

bedenk wel dat je dan ruim 40 minuten aan de telefoon zit met je mobiel omdat de vaste lijn het weer eens niet doet en dan je per minuut 25 cent moest betalen en dan nog de kosten van een mobile telefoon.

greetings lapto