Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

neononame
neononame - 09-11-2010 18:24:41
Computers & Telefonie

Alice bedriegt en liegt

[quote]mocht u een probleem hebben met uw snelheid en u wilt graag dat ik kijk wat ik eraan kan doen, dan hoor ik het heel graag! u kunt mij gerust een email sturen op: ferry@nl.alice.nl. mocht u mij een mail sturen, dan hoor ik graag van u waar u het niet mee eens bent en of u op dit forum gepost heeft met de bijhorende forumnaam en wat uw klantnummer is. ik ga dan direct aan de slag voor u!



beste ferry,

leuk je aanbod, maar dit is mosterd na de maaltijd. waarom?

1. ik ben maanden met jullie bezig geweest waarom de ene adsl provider hier 11mbit naar binnen brengt en jullie 3 maanden later niet verder dan 4mbit komen.

2. het heeft mij klauwen vol met geld gekost aan dat 0900 nummer van jullie. na diverse modems wordt er gewoon gezegd door alice het is en wordt niet beter.

3. waarom kan jullie concurrent het dan wel?

4. toen ik vervolgens de mensen van alice aansprak op het feit dat ik maar 1/5 van de snelheid kreeg en wel 5/5 moest betalen gaf iedereen mij gelijk maar ze waren niet bevoegd om het terug te draaien. dat kon alleen de administratie/klachtenafdeling. nou ik heb zelden zo'n botte reacties gehad. het eerste dat wordt geroepen is dat er toch staat dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden aan de speedcheck. zoals jullie zeggen we meten hemelsbreed. nou hemelsbreed zit ik nog steeds op bijna 2.5 km. en bij 2.5 km kunnen jullie echt geen 16-20mbit leveren. jullie website besodemietert gewoon de zaak,

het is nu echt te laat voor mij wat betreft alice. ik heb jullie zelfs nog aangeboden om een deel van mijn contract af te kopen omdat de snelheid zo belabbert was en is. maar ook daarvan wilde de administratie niks weten.

nooit meer alice !!!

en nogmaals de mensen aan de telefoon zijn uiterst correct en behulpzaam. maar jullie klachten afdeling/administratie die deugt en spoort echt niet. waarom moet ik een contract uitzitten als jullie maar 1/5 van de beloofde snelheid realiseren? waarom zegt alice dan niet gewoon ruiterlijk: meneer u kunt het contract ontbinden. nee hoor ze willen wel alleen maar geldvangen. koste wat het kost. nu het kost jullie bij deze een hoop negatieve reclame.

en ook ik ben uiterst rustig en beleefd aan de telefoon geweest tegen jullie medewerkers. maar alice wil buitende helpdesk niet meedenken en een oplossing aanbieden die voor beide partijen acceptabel.

eerlijk gezegd: ik was blij dat alice een starttarief gaat invoeren. ik kon meteen opzeggen. ik heb het 6 maanden volgehouden maar de laatste maand was het bagger en had ik echt een beroerde verbinding.

en jullie td heeft alles geprobeerd om het op te lossen. maar als ze er niet in slagen dan loop je bij de klachten afdeling tegen een muur die niet wil wijken. en dat is onterecht. als je bij de bakker een heel brood moet betalen en je krijgt maar 1/5 wat zeg je dan en wat doe je de volgende keer? of blijf jij daat dan een jaar lang 1/5 broden kopen elke week?

het zou fijn zijn als jullie eens intern keken naar hoe te handelen als de geleverde snelheid te laag is. het zou ook fijn zijn als jullie de speedcheck van de website eens anders programmeren, want waarom kan online het wel goed?

succes verder bij alice. mij zie je er nooit meer.