Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

al
alicewebcare - 10-11-2010 12:58:57
Computers & Telefonie

Alice bedriegt en liegt

Beste allemaal,

@lapto: we vinden het erg vervelend om te horen dat u onze klantenservice zo ervaren heeft, mijn excuses hiervoor! een goede service vinden wij, naast een goed werkend product leveren, ook zeker belangrijk en hier werken wij constant aan. onze medewerkers proberen wij zodanig op te leiden, dat zij u als klant zo duidelijk mogelijk informeren.

u geeft aan dat er bij het aanmelden verteld is, dat u makkelijk een snelheid van 16 mbit kunt behalen. dit had niet mogen gebeuren en dit pak ik zeker op met mijn teamleiding! dankzij deze informatie van u, kunnen wij hier wat aan doen en hier zullen andere (toekomstige) klanten profijt van hebben, waar ik u voor wil bedanken!

@neononame: zoals eerder beschreven kunnen wij niet op elke locatie dezelfde snelheid bieden. als uit onderzoek gebleken is dat er een bepaalde snelheid stabiel geleverd kan worden, dan is dat de snelheid die alice op uw locatie levert. het kan zijn dat wij in een eerder stadium een hogere snelheid hebben kunnen leveren. het aantal actieve verbindingen in een wijkcentrale, kan invloed hebben op de personen die het verst van de wijkcentrale wonen. in een wijkcentrale wordt een verbinding verdeelt onder de aangemelde klanten. indien dit aantal stijgt, zullen meerdere klanten, op dezelfde wijkcentrale, die verbinding moeten delen. echter is het niet zo dat u voor 20 mbit €29,90 betaald. u betaald €29,90 voor een snelheid tot 20 mbit.

ik vind het zeer vreemd dat onze postcode check op uw locatie 16-20 mbit aangeeft. dit wil ik laten uitzoeken. zou u uw klantnummer kunnen mailen naar: ferry@nl.alice.nl? dan ga ik hiermee aan de slag!

@corry1961: bij alice hebben we maand- en jaar abonnementen. per abonnement verschilt het opzegtermijn. voor meer informatie over de opzegtermijnen, wil ik u graag verwijzen naar www.alice.nl.