Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

neononame
neononame - 10-11-2010 18:37:56
Computers & Telefonie

Alice bedriegt en liegt

Beste ferry,

dank voor het aanbod. ik zal u straks zeker een straat en postcode plus huisnummer mailen als ik weg ben bij alice en alles definitief goed is overgegaan. .

maar eigenlijk heeft u mijn gegevens niet nodig. pak maar een willekeurig adres op 2.5km van een centrale en uw check geeft aan dat 16-20mbit geleverd kan worden. en u weet dat dat onmogelijk is. want u kunt op die afstand nooit 16mbit leveren. niet hemelsbreed en ook niet werkelijke kabellengte.

overigens heb ik dit al 4 x gemeld bij uw helpdesk en ook bij de klachtenlijn om die check aan te passen. tot dusver heeft alice er niks aan verandert. waarom zou u dit nu ineens wel voor elkaar krijgen? in mijn correspondentie heb ik diverse malen gevraagd om een juiste indicator. maar hier wordt door de helpdesk gezegd "dat ze er melding van gaan maken en een verzoek indienen tot wijziging", maar door uw administratie wordt het gewoon weggewuifd alsof ik gekke henkie ben. ik denk dat de "valkuil"-advertentie anders geen klanten meer oplevert.

u hoort van mij zodra alles is afgehandeld. want ik verwacht nog wel de nodige ellende bij de automatische incasso. wat ik zo her en der lees op het internet is alice daar ook kampioen in.

mvg,
neononame.