Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
helmpie80 - 16-11-2010 18:43:13
Computers & Telefonie

Garantie

Bedankt voor het antwoord,

dat heb ik dus ook gedaan en die hebben het dus opgestuurd naar een reparatiebedrijf van sony,toen heb ik het terug gekregen en moest ik €85,- betalen.daarna heb ik een brief geschreven naar sony en later gebeld (kreeg geen reactie op de brief) en die mailen mij nu dat het buiten de garantie valt en daar niets aan doen.

heb ik een mail terug gestuurd dat ik dat uit gaat zoeken,dus heb het(misschien stom)in eigen hand genomen,maar dat moet toch niet uitmaken!!

nou gaat het mij nog niet eens om het geld,maar gewoon om het principe dat het na 2 jaar kapot is en ik het volle pond moet betalen met een reparatie.

maar mijn vraag nu is:"wat moet ik nu doen?"

gr. arjan