Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
rooie_kater - 29-11-2010 01:28:44
Computers & Telefonie

Happy harvest

Stoppen ?

zou kunnen en het bedrijf er zo maar met de centen er vandoor laten gaan.
de meeste klachten die daar op het forum staan gaan van :

wel geld afgeschreven van de bank maar geen credits ontvangen.
krijgen mensen antwoorden van even 24 uren geduld dan kunnen ze er bij staan .

mensen die het hele spel niet meer op kunnen ,en niet 1 uur nee dagen zelfs weken ,maar die wel geld betaald hebben.

als er geld mee gemoeid is dan is volgens mij de verkoper aansprakelijk als de spullen die verkocht zijn niet deugdenlijk zijn.

zelf ben ik van het spel forum geweerd ,omdat ik voor de mensen opkwam en de bedrijfgegevens van betreffende firma toonbaar maakte daar.

ik heb zelf een onderneming en mijn adres telefoon en mail zijn bekend.

zijn ze bang dat iedereen gaat telefoneren ? ,ja dat zijn heel veel klachten.
dan openen ze maar een klachtenlijn ,of ze kunnen proberen alles zo goed mogenlijk alles te laten verlopen.

en je kan het spel niet deinstaleren

heel slim bedacht en heel snel groot geld verdienen net zoiets als jamba

ik zeg klachten bundelen en aan pakken