Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cr
croga - 29-11-2010 17:19:14
Computers & Telefonie

Tijdsduur verhelpen storing provider on line

Het ligt er een beetje aan wat het daadwerkelijke probleem is.

als het een configuratie probleem is dan is 11 dagen een belachelijke termijn. ze kunnen in 1 dag iemand aansluiten, dan kunnen ze ook in 1 dag dat probleem verhelpen.

als het echter een probleem is met de hardware die in de wijkcentrale zit dan kost dat heel wat meer moeite. dan moet daar waarschijnlijk de eigenaar van de lijnen (vaak kpn) bij komen kijken en is alleen de afstemming al behoorlijk lastig.

al met al vindt ik persoonlijk 11 dagen een beetje gortig. maar ik denk niet dat het veel zin heeft te proberen daar wat aan te doen. vindt je het echt te erg dan is je beste optie een andere provider te zoeken. dat is de enige echte methode om ze duidelijk te maken dat je het niet eens bent met het beleid.