Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 29-11-2010 18:26:35
Computers & Telefonie

Wijzigingen voorwaarden vodafone

De voorwaarden zijn niet gewijzigd, enkel de tarieven, de voorwaarden zijn in febr.2010 voor het laatst aangepast, zal in overeenkomst wel iets staan over actuele tarieven en geen specifiek vast(gestelde tarieven) en in de voorwaarden staat dat ze die tarieven mogen wijzigen.

--op 6 september wijzigen de voorwaarden en pas op 17 september stuurt..--

dat kwam door de nummerportering, kon daardoor niet eerder dan einde lopend contract 10 oktober........zal ook iets over in contract/voorwaarden staan, dat overeenkomst pas na oplevering definitief is, wat je zelf ook kunt weten als je voorwaarden leest over nummerportering......................

vraagsteller weet dat de tarieven (gaan) wijzigen: dus had je het abo per 6 september alweer even moeten opzeggen dan.....!
want je hebt dan recht te annuleren per ingangsdatum........
en zelfs als abo 1 september was ingegaan dan had vraagsteller vast gezeten aan de nieuwe prijzen per 6 september want voor zover ik begreep gelden die gewoon vanaf die datum en voor iedereen en had hij dan per 6 sept.(ingangsdatum tarief) dus moeten opzeggen.


--het actuele tarievenoverzicht wordt door vodafone bekend
gemaakt, onder andere via de vodafone internetsite...---http://www.vodafone.nl/klantenservice/tarieven_en_voorwaarden/voorwaarden_abonnementen_en_prepaid">vodafone



maar vraagsteller is zowieso beetje laat, abo gaat 18 okt in en gaat pas 29 november zeggen dat het niet zou kloppen........?