Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cr
croga - 29-11-2010 19:38:20
Computers & Telefonie

Wijzigingen voorwaarden vodafone

[quote=stacey schreef op maandag 29 nov 2010, 18:26]de voorwaarden zijn niet gewijzigd, enkel de tarieven, de voorwaarden zijn in febr.2010 voor het laatst aangepast, zal in overeenkomst wel iets staan over actuele tarieven en geen specifiek vast(gestelde tarieven) en in de voorwaarden staat dat ze die tarieven mogen wijzigen.
leuk dat soort voorwaarden maar helaas gaat de wet daar nog altijd boven. daarin staat dat als een overeenkomst eenzijdig gewijzigd wordt ten nadele van de andere partij, deze andere partij het recht heeft met onmiddelijke ingang op te zeggen.
[quote]maar vraagsteller is zowieso beetje laat, abo gaat 18 okt in en gaat pas 29 november zeggen dat het niet zou kloppen........?
niet zo heel erg raar. hij is er pas net achter gekomen dat hij een datalimiet heeft. dat was ook de trigger om er achter te komen dat de voorwaarden zoals ze golden toen hij tekende nu niet meer gelden.

het probleem in deze is dat vodafone niet fout is. vodafone heeft precies gedaan wat ze moeten doen. de winkel is echter tekort geschoten. of dat nu is door te laat aan te melden bij vodafone of door je niet te informeren dat de voorwaarden/tarieven ondertussen verandert zijn is op dit moment niet zo belangrijk. je zult dus ook naar de winkel terug moeten om verhaal te halen.