Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aj
ajphone - 29-11-2010 20:35:17
Computers & Telefonie

Wijzigingen voorwaarden vodafone

[quote=stacey schreef op maandag 29 nov 2010, 19:48]dat weet ik en jij zegt dat hij per 1 september een overeenkomst heeft, dan had er dus per 6 september als de wijziging inging opgezegd moeten zijn.............
dat deed vraagsteller niet in de veronderstelling dat hij nog onder oude tarief viel, wat niet klopt en hij had kunnen weten als hij de (aankomende) wijziging waarvan hij op de hoogte was al even goed had bekeken.............

ik begrijp je redenatie, maar kun je mij uitleggen hoe ik de aankomende wijzigingen had moeten bekijken als deze nog niet gepubliceerd zijn? en hoe ik op basis daar van had kunnen weten dat ik onder deze voorwaarden zou gaan vallen?

om te checken hoe het nu precies zat met die wijziging heb ik juist vooraf contact gezocht met phoneshop om te vragen of ik nog onder de oude voorwaarden zou vallen of niet. het antwoord daarop was zeer eenvoudig: ja, omdat de nieuwe voorwaarden nog niet beschikbaar waren kon ik daar niet mee te maken hebben. in de overeenkomst staat dat ik alle gevraagde stukken uiterlijk 3 september voor 12 uur moest aanleveren bij phoneshop om in aanmerking te komen voor de huidige voorwaarden. ik heb alles volledig ingevuld nog dezelfde dag (1 september) aangeleverd per mail.

[quote=stacey schreef op maandag 29 nov 2010, 19:48]
de winkel is ook niet te kort geschoten doordat er nummer prortering was had gelijk 1 september ook geen invloed gehad................abo gaat pas in als verbinding tot stand is/kan worden gebracht..............voorwaarden voor nummerportering zijn daar duidelijk genoeg over en de nummerportering
voorwaarden zijn dan dus ook onderdeel van je overeenkomst...........

volgens mij kan de aansluiting ook met een nieuw tijdelijk nummer van vodafone tot stand worden gebracht. later kan dan het nummer geporteerd worden, als de ander provider het vrij wil geven. zo ben ik ook van kpn naar tmobile gegaan.