Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aj
ajphone - 29-11-2010 21:20:34
Computers & Telefonie

Wijzigingen voorwaarden vodafone

[quote=stacey schreef op maandag 29 nov 2010, 20:55]je tekende de voorwaarden zeg je maar steeds en voorwaarden zijn al vanaf februari 2010 ongewijzigd dus voorwaarden waar je voor tekende gelden gewoon nog steeds........

misschien is het inderdaad niet duidelijk genoeg wat ik bedoel met voorwaarden, dat zou kunnen, bij deze zal ik dat verduidelijken. bij de voorwaarden gaat het over algemene voorwaarden, aanvullende voorwaarden, prijslijst, etc. in de algemene voorwaarden staat dan weer dat die allemaal van toepassing zijn.
ik heb inderdaad de voorwaarden nagekeken. de algemene voorwaarden zijn ongewijzigd, dat is correct. de prijslijst is per 6 september aangepast. ik heb van voor en van na deze datum het pdf bestand van de site gehaald. de versie van na 6 september is ook pas op 6 september gepubliceerd. de versie voor 6 september heb ik doorgenomen alvorens te tekenen. tot op het moment dat ik het smsje kreeg en bij vodafone navraag gedaan heb welke prijsljst nu eigenlijk van toepassing was, ben ik er vanuit gegaan dat het de prijslijst zou zijn zoals die bekend was op 1 september.

[quote=stacey schreef op maandag 29 nov 2010, 20:55]
maar je had beter even kunnen vragen bij vodafone over wijzigingen en hoe of wat dan bij een tussenschakel die wellicht ook niet altijd volledig up to date zal zijn.......bovendien zullen ze de aankondiging en tarieven wel eerder dan de 6e hebben vermeld (op de site)
ik ben er vanuit gegaan dat phoneshop een bepaalde afspraak heeft met vodafone waarop zij aanbiedingen mogen doen en kortingen mogen geven. zoals phoneshop die ook met andere providers heeft. het lijkt mij niet dat ik dat allemaal ook nog eens moet gaan verifiƫren. wellicht dat het nu achteraf gezien beter was, maar ik had phoneshop toch niet op voorhand hoeven wantrouwen?


[quote=stacey schreef op maandag 29 nov 2010, 20:55]
je kunt een tijdelijk nummer krijgen ja, maar daarmee komt je overeenkomst (ook nog) niet tot stand, dat is een service die ze bieden maar dan wel tegen de volledige tarieven en niet tegen (gekozen) abo tarieven. dat weet ik niet zeker. bij mijn overstap van kpn naar tmobile is toen mijn abo per direct ingegaan op dezelfde dag dat ik het heb getekend. mijn nummer is pas maanden later geporteerd.