Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 30-11-2010 21:13:25
Computers & Telefonie

Wijzigingen voorwaarden vodafone

--de voorwaarden zijn wel degelijk verandert --

algemene voorwaarden zijn niet veranderd, zijn er al sinds febr.2010
en 6 september is er tariefswijziging geweest die bekend is gemaakt en mag volgens voorwaarden maar contract ging 18 oktober in..........en toen golden bedragen en datalimiets al ruim 1 maand............

vraagsteller had tot zeker 9 okt. kunnen annuleren en niet gedaan en daarmee zijn door hem dan de (nieuwe) voorwaarden aanvaard die waren toen al maand van kracht

--artikel 9 tarieven
1 de tarieven voor de geleverde diensten zijn aan vodafone
verschuldigd volgens het van toepassing geldende prijzen.--
levering 18 oktober en daarbij horende (nieuwe) tarief.........http://www.vodafone.nl/vodafone/wg20/pdf/algemenevoorwaarden.pdf">av
kon zo gauw ook niets vinden over al dan niet datalimiets in av van febr.2010.


--ajphone heeft helemaal geen overeenkomst met vodafone --

hoe kom je daar nu bij ?............in voorwaarden belshop: --na ontvangst van uw papieren en na goedkeuring van uw provider --
bij een abonnementsaanvraag dient u eerst een akkoord van de provider via ons te hebben ontvangen--

als provider niet goedkeurd dan komt er dus geen dienst/abo, je krijgt ook je rekening van vodafone......je bent gebonden aan hun voorwaarden en tarieven en ze kunnen je zo weer afsluiten als er problemen zijn.
phonewinkel is enkel een tussenpersoon.