Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cr
croga - 30-11-2010 22:54:21
Computers & Telefonie

Wijzigingen voorwaarden vodafone

[quote=stacey schreef op dinsdag 30 nov 2010, 21:13]vraagsteller had tot zeker 9 okt. kunnen annuleren en niet gedaan en daarmee zijn door hem dan de (nieuwe) voorwaarden aanvaard die waren toen al maand van kracht
vraagsteller heeft vanaf het moment dat hij in kennis gesteld wordt van de verandering een opzegtermijn. hij is echter nooit in kennis gesteld van de verandering. opzeggen kan dus nog altijd.
[quote]--ajphone heeft helemaal geen overeenkomst met vodafone --

hoe kom je daar nu bij ?............in voorwaarden belshop: --na ontvangst van uw papieren en na goedkeuring van uw provider --
bij een abonnementsaanvraag dient u eerst een akkoord van de provider via ons te hebben ontvangen--

ook daar weer: leuke voorwaarden maar de wet is het hier niet mee eens. vraagsteller besteld bij de winkel, heeft dus ook een contract met de winkel. pas als de winkel levert wat er overeengekomen is kan er naar vodafone verwezen worden. de winkel heeft dat echter nooit geleverd. de winkel heeft iets heel anders geleverd.