Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robbiev - 08-12-2010 12:13:17
Elektronica & TV

Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?

Bij mij het zelfde, op 2 november schriftelijk bevestigd gekregen dat rond het nota moment het contract wordt gewijzigd, heden 8 december nog steeds niet. eventjes gebeld met de klantenservice, werd ik zeer onvriendelijk geholpen. mevrouw vertelde dat het rond 15 december werd. ik vertelde haar dat kpn mij aan het lijntje houdt. zij voelde zich persoonlijk aangevallen en wilde het gesprek beeindigen. heb haar gevraagd of ze wel geschikt was als klantenservice medewerkster. heb aansluitend een email met bijlage van hun brief gestuurd nar de klanten service met de mededeling dat al onze abonnementen bij beeindiging van de contract duur niet meer worden verlengd. schandelijk behandeld terwijl wij al 10 jaar klant zijn.