Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sh
shishindo - 08-12-2010 11:59:54
Elektronica & TV

Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?

Betreft het antwoord van robbiev
dit komt precies overheen met wat ik meegemaakt heb. ook na telefonische navraag werd er mij verteld dat het abonnement na 2 december zou worden gewijzigd. dit omdat de kpn een grote achter heeft met het omzetten van de abonnementen. ook deze mevrouw van de klantenserivice voelde zich persoonlijk aangesproken en wilde het gesprek beƫindigen. tot op heden niets, als dit service is?? jammer dat kassa er verder niets meer meedoet.