Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-12-2010 16:26:47
Computers & Telefonie

Reparatie van mijn laptop door acer? dacht het niet


sheconen schreef op donderdag 9 dec 2010, 15:39: ....
en natuurlijk ik had de laptop besteld bij wehkamp dus een echte bon was er niet, ik had dus geen schriftelijk bewijs van aankoop meer.
....
dit lijkt mij toch niet juist. als je bij wehkamp iets besteld krijg je, om te beginnen via de e-mail een orderbevestiging waar precies op staat wát je besteld hebt en als het afgeleverd wordt zit er een factuur en een retourbon bij. dus als jij geen bewijs op papier hebt is dat jouw fout en niet die van wehkamp...
verder dient wehkamp of acer dit 'probleem' uiteraard goed op te lossen.

m.vr.gr. freya