Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-12-2010 16:39:21
Computers & Telefonie

Reparatie van mijn laptop door acer? dacht het niet

Ik ken deze reparatieprocedure van acer. acer repareert ten alle tijden zelf. dit om te voorkomen dat men naar 'louche' computerwinkels gaat, die vervolgens het product foutief repareren.
je hebt wel degelijk een bon van wehkamp gekregen, die krijg je bij iedere bestelling namelijk. dus het kan natuurlijk zo zijn dat je die kwijt bent.
verder moet acer inderdaad onderzoeken of het scherm kapot is door een productiefout of door een gebruikersfout, je kan bijvoorbeeld het scherm te hard hebben dichtgeklapt. ik wil hiermee overigens niet zeggen dat dit is gebeurd, maar dit de redenatie van acer, en welke leverancier dan ook. wanneer wat voor product dan ook wordt aangeboden ter reparatie, kijkt men eerst na of het een gebruikersfout is. dit wordt alleen nooit vermeld aan de consument, en in dit geval wel.
ik ben het volledig met je eens wat betreft de onvriendelijke behandeling van de telefonistes. er is ook een speciaal telefoonnummer voor het aanbieden van reparaties, dat nummer kan/moet wehkamp jou geven. acer komt dan namelijk bij jou thuis de laptop ophalen/meteen repareren. daarom moet jij ook zelf contact opnemen met acer aangezien de wehkamp geen afspraak voor jou kan plannen.
succes.