Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jammerlaan
jammerlaan - 16-12-2010 13:50:51
Computers & Telefonie

Alternate of alternooitniet?

[quote=pino123 schreef op donderdag 16 dec 2010, 13:02]het gaat er vaak om bij alternate dat er een hoop producten 'ondefinieerbaar' kapot gaan. mensen installeren diverse onderdelen in hun computer zonder te weten hoe ze dat moeten doen. hierdoor ontstaat er snel schade; mensen gaan dan terug en zeggen dat het onderdeel kapot is en dat zij niets hebben gedaan.... dat daar nu helaas de goedwillende klanten altijd de dupe van zijn.....


het gaat om dit zinnetje:

in ieder geval geldt:
bouw alleen zelf componenten in, als u zeker weet hoe u dit moet doen. bij elk van de hierboven omschreven defecten vervalt onherroepelijk de garantie.


en die bovenstaande defecten, daar kan alles onder vallen.

zelf bestel ik vaak bij alternate, alle onderdelen doen het prima, ik heb dan ook dit nog niet meegemaakt, maar op meerdere fora hoor je deze klachten.

@pino,

in dit geval ging het om een shelf voor een 19 inch rack. deze was te groot en paste niet. daar kan je vrij weinig fout aan doen denk ik toch? maar toch verkocht is verkocht. met zo een beleid win je geen klanten. in elk geval staat alternooitniet bij mij op de zwarte lijst. geen service = geen klant. het zelfde geldt ook voor medion......het is niet voor niets dat die producten zo "goedkoop" zijn.