Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

invalide
invalide - 19-12-2010 21:10:30
Computers & Telefonie

Alternate of alternooitniet?

Ik heb zeer goede ervaringen, ga het ophalen en gelijk monteren of testen zodat ik niet 2x moet rijden.
ik combineer het altijd met familie bezoek maar voor online klanten is het lastiger te bewijzen dat het niet goed is.

maar ik weet dat vele fouten maken en dan denken dat het product niet goed was zoals zonder handschoenen onderdelen pakken, gaat meestal goed maar soms is statische elektriciteit voldoende om het kapot te maken....

als ik ze dan uit mijn zak kan halen en op de balie leg zien ze dat ik meer weet en krijg ik nieuwe of als niet meer op voorraad geld terug zonder enige problemen.
dus ook zij geven in ridderkerk wel goede service.