Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elenay
elenay - 03-01-2011 01:12:41
Computers & Telefonie

Tele2 ergernis

[quote=börgemeister schreef op maandag 3 jan 2011, 00:52]mijn nicht had ook last van deze perikelen met en door tele2; zij is vorige maand van tele2-ellende af. zit nu bij upc.

de draadloos (wireless) modem van tele2 is te zwak, een draadloos overbrugging van 5 meter of meer is al (flink) signaalverlies of helemaal geen signaal meer, dan wel valt voor korte een korte poos tijdelijk weg.

je zou een sterkere - sitecom wl-351 met adapter wl-345 3x gigabit router - router naast de draadloos modem van tele2 met en utp5-kabel kunnen plaatsen.

het voordeel is dat je nu per maand kunt opzeggen tele2 na de minimale contractduur van 12 maanden.

börgemeister ik heb geen draadloos modem hoor, maar ik begrijp het antwoord.

in iedergeval klopt er iets niet.

het vreemde is dat het ook altijd om ongeveer dezelfde tijd begint ongeveer vanaf 16.00.uur.

upc heb ik in het verleden zoveel gedoe mee gehad, dus daar ben ik niet zo blij mee. kreeg ik jarenlang telefoonrekeningnen, terwijl ik mijn telefoon bij kpn had. dus echt niet normaal meer.