Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 03-01-2011 02:13:00
Computers & Telefonie

Tele2 ergernis

Als consument wens je gewoon waar te krijgen voor je geld immers je betaald er flink voor. en de gemiddelde consument snapt 0,niets van kabelzwakte of lan-instellingen. echter de basiskennis bij de leveranciers is nog lager opdat die alles uitbesteden naar protocollen bij callcentra. en voor die hulp moet je betalen a zoveel per minuut. en ze zijn allemaal van hetzelfde.

ja en ziggo is ook mijn favoriet. hoewel het ook daar heel fout kan gaan. heb ooit een incasso van ziggo terug laten boeken omdat deze onterecht was. heb gebeld en gemaild en brieven aangetekend verstuurd mijn gelijk te halen. terwijl er niets aan de hand was werden al mijn diensten per direct geblokkeerd en kreeg ik een betalingsherinnering met incassodreiging. dus maar weer bellen met de mobiel dit keer en niets .

pas toen ik rechtshulp had gezocht bleek dat ik een bij het callcentra geboekt stond als wanbetaler en dat betekend niet meer helpen. terwijl ze tegelijkertijd ook hadden kunnen zien dat ik dubbel belast ben. echter daar gaan ze niet over. betalingen en incasso is een ander ingehuurd bedrijf.

en u ziet alles is goedgekomen. heb weliswaar een half jaar zonder gezeten, maar dankzij de rechtshulp heeft ziggo geschikt en alle kosten vergoedt en bovendien 3 jaar gratis gebruik. dom als ik ben ging ik ermee akkoord.

tot slot waarom ziggo als favouriet kiezen? geschillen worden relatief snel opgelost.