Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elenay
elenay - 04-01-2011 15:47:25
Computers & Telefonie

Tele2 ergernis

Melkimo,

al vanaf 2009 werkt alles perfect en er is niks veranderd en niemand anders dan ik zit achter de computer. ook niks is draadloos. mijn telefoon zit er ook aan verbonden, dus internetplusbellen. verbonden met 8 meter snoer vanaf de ingang muur. altijd goed gedaan. het niet online kunnen is om verschillende tijden, maar wel na 16.00 uur. kan dus ook om 17.30 zijn of later.
er zit niks aan mijn modem verbonden dan alleen mijn telefoonlijn en ik heb maar 1 gewone computer. dus dat kan niet het euvel zijn.

vanmorgen heel even last gehad dat ik niet kon bellen, maar dat loste zich vanzelf weer op.

ik heb verder geen automatische tijdstippen ingevoerd om de computer te scannen. dus dat is net als voorheen, toen ik de klachten niet had.
en ik heb ze ook niet iedere dag, dus dat zegt ook al iets dat het niet aan mijn apparatuur kan liggen.

het is zometeen weer 16.00 uur en ik zal nu eens opletten, hoe het nu gaat, nu de draadloze optie is uitgeschakeld in mijn modem.

hartelijke groetjes elenay