Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
misszeta - 05-01-2011 00:04:31
Elektronica & TV

Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?

Hallo, ik vroeg me af of jullie inmiddels al zijn omgezet?
ik heb hetzelfde verhaal. btrief van 2 november; in november niet omgezet.
op 8 december, na de volgende nota, gebeld met klantenservice. er is toegezegd een notitie te maken en een mail naar de afdeling te sturen met verzoek het met spoed nog te doen. op 20 december weer gebeld; toevallig dezelfde mevrouw aan de lijn; oh er staat geen melding. dus ik zeg niet zo netjes, hè. u heeft dit zelf toegezegd. ze zou het alsnog doen en tijdens het telefoongesprek de melding en mail gemaakt. zegt ze. vandaag is de nieuwe maand weer ingegaan, en jullie raden het al: nog steeds niet omgezet. zo blijven ze extra lang lekker geld vangen en begin ik een beetje de balen te krijgen van hi/kpn....
hoe staat het bij anderen????
wellicht moeten we toch nog eens aankloppen bij de redactie van kassa???