Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bv
bvdhemel - 05-01-2011 12:37:06
Elektronica & TV

Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?

Ik heb hetzelfde verhaal als de anderen.
heb 23 november 2010 een email gestuurd, omdat er nog niets gewijzigd was ondanks beloftes.
kreeg antwoord terug met de mededeling dat de mail naar betreffende afdeling was doorgestuurd.
op 12 december 2010 heb ik dezelfde heer erick van klantenservice weer een mail gestuurd met de mededeling dat er nog steeds niet gewijzigd was en of hij zo vriendelijk zou willen zijn dit z.s.m.te regelen, zodat mij verdere hoge kosten
bespaard zouden blijven.
op 22 december een email terug dat beantwoorden van mijn email vertraging had opgelopen, met excuses en dat de omzetting op 13-12-2010 had plaatsgevonden.
heb even gecheckt en inderdaad was het eindelijk omgezet.

heeft een maand langer geduurd dan beloofd. en over vergoeding met terugwerkende kracht, waar ik om gevraagd heb, werd niet over gerept.
ik raad je aan ze te steeds lastig te vallen met email(kost geen geld) en werkt waarschijnlijk beter(staat zwart op wit).
succes!