Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

djfox741
djfox741 - 05-01-2011 21:00:01
Elektronica & TV

Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?

Kan begrijpen dat niet iedereen tevreden is omdat het bij kpn/hi niet goed is geregeld en dat het omzetten schijnbaar niet vlekkeloos kan verlopen, niet leuk.

daarintegen is bij mij het volgende aan de hand, op 29 oktober via de website aangegegen dat ik mijn abonnement wilde omzetten waarop ik dezelfde avond nog een e-mail terug kreeg dat ik op 1 november een aanbod zal gaan krijgen, wat ook gebeurde.

dat aanbod gaf inderdaad de wijzeging aan en ook dat ik 8 dagen bedenktijd had.

op 24 november de volgende e-mail:

naar aanleiding van uw bevestiging is uw abonnement gewijzigd in een hi bel & sms 2008 € 25 abonnement. u betaalt met dit abonnement na de eerste minuut per seconde.

omdat u nu een ander abonnement heeft kan uw eerstvolgende rekening er anders uitzien dan u gewend was.

als u naar aanleiding van uw rekening vragen heeft of extra uitleg wilt, belt u dan naar het speciale telefoonnummer: 0800-8200805 (openingstijden op werkdagen van 07.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur).

bij mijn nieuwe beltegoed maand, is alles geregeld en betaal ik per seconde.

wat er nu mis is gegaan bij die jongens de telecom, is mij ook niet duidelijk maar zoals al eerder aangegeven, langs gaan naar een hi of als je een kpn klant bent, naar de shop en daar eens vragen of zij iets wat kunnen betekenen.

succes allen,