Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
movyla50 - 05-01-2011 21:47:19
Elektronica & TV

Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?

Jaaaaaaaaaah , ik ben ook het ,,haasje,, bij hi,
erg gezellig ? allemaal , weer voor de zoveelste x in de wacht staan van +/ 40 min . en dan van de lijn worden geknikkerd door een medewerker van hi die er schijnbaar geen zin in had.
weeeeeer opnieuw bellen en zou geregeld en bevestigs e-mail krijgen...u raad het al ....nog niets.
nu maar een e-mail er uit gegooid met de medeling als dit niet binnen een week geregeld is ,ik helaas juridische stappen moet ondernemen.
er word gesproken in dit item dat je ook naar een andere provider kan gaan , dat kan inderdaad , maar het is onderhand te bespottelijk voor woorden dat je zelf schijnbaar weinig kan uitoefenen op de regie van je eigen abbonnement.
dit moet ophouden !!!!
nieuwe ziekte : hds + help desk syndroom
hopelijk weer vervolgd in radar en kassa , aangezien hier nog weinig van geleerd is en klanten die ze al jaren hebben opnieuw aan het lijntje te houden,
ik ga door , u hopelijk ook !
groeten movyla