Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elenay
elenay - 06-01-2011 21:58:39
Computers & Telefonie

Einddatum contract vodafone klopt niet

Als ik bij mei 2009 2 jaar optel, kom ik op mei 2011.

dus hoe komt u dan op augustus?

en de fout ligt bij degene van wie u de bevestiging hebt gekregen.

dit lijkt een typfout.

dus er geen genoegen mee nemen.

afzender
[naam]
[adres]
[postcode en woonplaats]
[e-mail]

aan
[naam telecombedrijf]
[adres]
[postcode en plaats]

betreft: klacht over de hoogte van mijn telefoonrekening
[woonplaats, datum]

geachte heer/mevrouw,

op [invullen: datum] heb ik mijn verlenging ontvangen. ik heb een klacht tegen deze verlenging. mijn klacht is [invullen: wat uw klacht precies is]. ik betwist dan ook de duur van dit abonnement. ik verzoek u daarom mij een bevestiging te sturen van mijn abonnement met de juiste datum.

ik verzoek u vriendelijk binnen vier weken op mijn bezwaar te reageren, en de datum mijn telefoonabonnement zo spoedig mogelijk aan te passen. indien mijn klacht binnen deze termijn niet (naar tevredenheid) is afgehandeld, zie ik mij genoodzaakt om mijn klacht voor te leggen aan de geschillencommissie telecommunicatie.

met vriendelijke groet,

[uw naam en handtekening]

zet uw handtekening even door uw naam heen, dat is veiliger.