Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dobby
dobby - 07-01-2011 16:54:39
Geldzaken & Recht

Terugbetaling vanuit ziggo

[quote=ron530 schreef op vrijdag 7 jan 2011, 16:49]vraagsteller is nog al wat warrig denk ik, hij heeft op 12 november het contract opgezegd die liep tot 11 december. het maandelijkse opzegtermijn is 1 kalendermaand dan ben je dus te laat 1 dag maar te laat. er moet een eindafrekening gemaakt worden en dat kost tijd want vraagsteller is niet de enigste klant.

nee, ziggo doet het nog makkelijker / gebruiksvriendelijker.. je kan per kalnderdag opzeggen, met vanaf dat moment een opzegtermjin van 1 kalendermaand (dus de feitelijke opzegtermijn wisselt tussen de 28 en 31 dagen).. je zit niet aan een vaste dag vast.

maar goed - die flexibiliteit maakt idd de administratie niet makkelijker.. dus factureren ze gewoon de normale betalingsperiode door, met na afloop een eindfactuur.. niets aan de hand.. doen in feite mobiele providers ook al jaren...