Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 08-01-2011 17:11:12
Winkels & Webshops

Perla koffie pads van ah

[edit redactie- off-topic]

het is heel simpel een klant heeft een klacht, herhaaldelijk en ah doet er niets mee.......
elke zichzelf respecterende ondernemer neemt zijn klanten en klachten serieus en zoek uit of en wat er aan de hand is en hersteld dit als er iets niet klopt.

strikte eisen en controle, laat me niet lachen, daarom hoeft er nooit iets terug gehaald te worden uit de winkel zeker.............
kan altijd ergens iets fout gaan, mits dit geen gezondheidsrisico vormt geen enkel probleem, maar ondernemer moet wel iets doen met een klacht en als er iets fout blijkt zorgen dat dit hersteld wordt.
klacht naast je neerleggen kost je, zeer terecht, klanten.