Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 08-01-2011 17:40:49
Winkels & Webshops

Perla koffie pads van ah

[quote=sonjaatje schreef op zaterdag 8 jan 2011, 17:36]het is heel simpel een klant heeft een klacht, herhaaldelijk en ah doet er niets mee.......

waar lees je dat ze niks met de klacht doen.

--navraag bij ah levert niets op--
--zoalsik al schreef: tig keer mijn klacht c.q. vraag gedeponeerd bij de klantenservice van ah met steeds hetzelfde antwoord, aangevuld met : "u kunt het product altijd retourneren bij de vestiging...." --

als je een klacht hebt en ze nemen dat in behandeling nemen ze je gegevens op en hoor je er nog van.

misschien moet je het pak eens opsturen naar de fabrikant als er adresgegevens opstaan,
wellicht kijken die er wel serieus naar.......