Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-01-2011 17:59:43
Garantie & Verzekeringen

Wa verzekering tegenpartij geeft niet thuis

Base,

ik heb aan beide kanten van de tafel gezeten. vrienden geholpen met brieven om hun recht in een redelijk termijn te halen en ze zien binnen komen bij een verzekeringsmaatschappij, maar niet rechtstreeks op mijn bureau.

wat mij wel opgevallen is, dat er tegenwoordig schadebehandelaars zitten, die veelal in opleiding zijn en in de praktijk het vak al doende moeten leren. op motorrijtuigschade meegemaakt dat de schades behandeld werden door iemand, die geen rijbewijs had en een ander, die over het oude bromfietscertificaat beschikte.

die laten zich snel onder de tafel praten door een sterke handige en/of terzake kundige tegenpartij. of ze durven geen beslissing te nemen, tenzij het 100% dichtgetimmerd is. "ik moet eerst nog onze client "spreken" of die het inderdaad gedaan heeft en die durf ik niet aan te pakken als hij niet reageert/of ik weet niet hoe ik dat moet doen". dus maar weer een briefje aan client zonder sancties. vaak overleggen met collega's staat ook niet sterk (en die krijgen er ook een sik van) en aan je chef vragen hoe of wat, is niet goed voor de salarisbesprekingen / functioneringsgesprekken.

hetzelfde geldt trouwens ook voor rechtsbijstandverzekeringen.

ik heb hier al eerder andere brieven neergezet, o.a. http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/uniek-unigarant/cpagina/15/?vhash=c749c73j">hier.... de zaak loopt nog of er wordt niet teruggemeld.

vladja