Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
hesselink - 21-01-2011 10:51:44
Computers & Telefonie

Kpn / hi eindafrekening onduidelijk

Ik heb het zelfde probleem met mijn eindafrekening van hi. na 3 jaar een abonnement te hebben gehad heb ik dat per januari 2011 afgesloten. ik wist dat ik nog een laatste afrekening zou krijgen, maar ging ervan uit dat dit de kosten van mijn bel bundel zouden zijn. afgelopen week kreeg ik de laatste rekening die veel hoger was (3 keer) dan mijn normale maandkosten. ik heb eerst een mail gestuurd waar ik geen reactie op heb gekregen. daarna ben ik op internet gaan zoeken, en zag dat er al vele klachten waren over hi op dit punt. vandaag heb ik gebeld met de klanten service. ik kreeg een zelfde verhaal te horen dat je de kosten van je bundel vooraf betaalt en dat de financiƫle afdeling niet weet dat je je abonnement hebt afgesloten dus krijg je nog wel de melding dat je nog xx% van je bel bundel over hebt, maar eigenlijk heb je die dus niet meer. ik vroeg toen wat ik anders had kunnen doen om dit probleem te voorkomen, maar toen kreeg ik het antwoord dat het altijd zo gaat en dat je dus altijd je laatste maand buiten de bundel aan het bellen bent. daarnaast had ik maar de algemene voorwaarden moeten lezen want daar staat het allemaal in. ik vond dit een erg vreemde reactie, omdat hieruit dus blijkt dat iedere klant van hi wanneer ze het abonnement stop zetten een maand buiten de bel bundel aan het bellen is, zonder dat dit aangegeven wordt. hierdoor zullen de meesten mensen dus een veel hogere afrekening hebben dan normaal, en hier is niets aan te veranderen!
ik mag hopen dat hi iets met deze klachten gaat doen, want dit is natuurlijk een ontzettend vreemde en totaal niet klantvriendelijke manier van werken!