Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
ankhor - 21-01-2011 13:32:03
Winkels & Webshops

Niet meer automatisch een kassabon?

Tja allemaal goede punten.

of je afgerekend hebt kan altijd gecontroleerd worden, aangezien die kassa's
tegenwoordig alles opslaan.
zelf controleren wordt inderdaad moeilijker. maar ook daar kunnen ze wat aan doen zeker als je een bonus(of de soortgelijken)kaart hebt, tenslotte kan ik ook zien op mijn appie app wat ik gekocht heb aan artikelen, dus aldaar of op een e-mailadres een bon sturen moet echt niet al te onmogelijk zijn.
zonder zo'n kaart wordt die oplossing natuurijk wat moeilijker.

maar inderdaad, als je naar een andere winkel gaat, dan is die bon wel handig
maar bewijst niets. ik kan namelijk die produkten x wel in de achterbak van mijn auto gedaan hebben en die naderhand bij de nieuwe winkel weer in mijn tas.
bij oplichters ontmaskerd werd die truc al eens getoond, je koopt een produkt
brengt dat weg, komt terug pakt hetzelfde produkt uit het schap en gaat naar de geld terug balie, en daar kom je met een verhaal dat je vrouw hem niet mooi vond of dat ze hem elders al gekocht had, en of je nu je geld terug kan krijgen.
zo heb je je produkt en je geld terug. dus die bon zegt eigenlijk niets.

ruilen is inderdaad een probleem, maar meestal gaat het dan niet om dagelijkse boodschappen etc. dus dan wil ik sowieso een bon ook voor de garantie.