Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
theodorusme - 21-01-2011 14:31:27
Winkels & Webshops

Niet meer automatisch een kassabon?

[quote=quantas schreef op vrijdag 21 jan 2011, 14:20]wat een gezwets toch weer, als je schulden hebt of wat dan ook heeft dat 0,0 met de kassabon te maken.

hoezo klantonvriendelijk, nee het is fijn als men de kassabon geeft en die gewoonweg op de grond geflikkerd word en er weer iemand kan gaan vegen.
vragen is gewoonweg erg klantvriendelijk.

misschien heeft die klant wel wat te verbergen zullen we het zo eens stellen want het gebeurt maar al te vaak dat ze thuis iets hebben staan over de datum en dan hetzelfde kopen en het oude terugbrengen omdat het net gekocht is en over de datum al.

dit komt vaker voor.

maar ja sommige mensen horen onder curatele die zien in de winkel al een oplichter omdat er netjes gevraagd of u een bon wilt.

[quote=plebpleb schreef op vrijdag 21 jan 2011, 14:13]bij de aldi en lidl, krijgt men altijd automatisch de kassa-bon...
dat vind ik klantvriendelijk...
bij andere supers vragen ze steeds of je de kassa-bon wil hebben en dat vind ik klantonvriendelijk en misschien hebben ze ook wat te verbergen...
oudere klanten blijven nog steeds kritisch, omdat men nog vaak op de kleintjes let en andere generatie leven er maar op los...
daarom leven die mensen vaak in schulden en hebben nergens besef hoe de ellende verder kan verlopen...tot 't te laat is....
het wordt al weer een escalerende discussie!