Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elenay
elenay - 22-01-2011 20:43:56
Computers & Telefonie

Vodafone




vodafone heeft u kenbaar gemaakt dat ze en fout hebben gemaakt, dus ik had die brief alsnog opgestuurd naar intrum justitia en daarnaast zal vodafone toch echt moeten aantonene dat zij u een rekening hebben gestuurd.

wat ik niet begrijp, dat het zo is opgelopen, want u weet toch dat u maandelijks moet betalen, dus ik had dan iedere maand wel even aan de bel getrokken in plaats van dit zo op te laten lopen.

maar inderdaad niet echt klantvriendelijk en ik zou dit dan ook melden bij de opta.

http://www.opta.nl/nl/actueel/alle-publicaties/publicatie/?id=3151">hier het contactadres.